Impossible is nothing

Standard

Laptopul meu continua sa fie mort. Am aflat cu aceasta ocazie despre existenta chipset-urilor de pe placa de baza si despre probabila lor autodistrugere (prin supraincalzire, sau asa ceva) cam la 4 ani dupa achizitionarea aparatului. „Sa stiti ca unele laptopuri sunt si programate sa se strice singure. Asta e, trebuie sa ne tina de clienti,” mi-a zis domnul de la service, care incearca acum sa lipeasca chipsetul sau cine stie cum si prin ce alte metode sa-mi repare totusi acest calculator pe care-l am din 2007 si niciodata nu mi-a facut probleme (afara de faza cu sunetul, ofcors). Eu ii tin pumnii sa reuseasca, desi nu garanteaza nimic.

 

Lasă un răspuns

