Leru-i ler

Standard

In visul de azi-noapte nu puteam ajunge la o importanta conferinta din pricina unui zid. M-am catarat pe el sa trec dincolo, dar cand m-am vazut in varf si-am vazut de unde trebuia sa sar m-am temut. Ma prinzi? l-am intrebat pe paznicul de la baza, dar el a dat din cap ca nu. Si-am apucat-o pe drumul cel lung si ocolit spre conferinta mea, prin ninsoare, zapada si aglomeratie de masini si frig. Ma insoteau doua fetite, apoi doar una de vreo 4-5 ani. Locul de parcare ne astepta chiar in fata, iar cand am coborat se facuse primavara. Insotita de fetita care acum crescuse si-mi venea pana la umar, am patruns intr-o gradina verde, plina de flori. Era un soare bland, adia un vant cald, iar eu eram fericita mergand spre conferinta impreuna cu acesta fata. Cati ani ai, am intrebat-o. Treisprezece, mi-a raspuns si m-am trezit.

Lasă un răspuns

