Magazinele au fost luate cu asalt

Standard

Am luat si eu cu asalt raioanele de genti, in cautarea gentii perfecte pentru mama: neagra, simpla, mare, cu multe buzunare, buget rezonabil.

– Neagra, ati zis neagra, sau poate sa fie si maro? a fost intrebarea de care n-am scapat nici in Obor, nici in Unirea, nici in magazinasele mici din centrele comerciale.

Neagra, doar neagra. Va rog fara piele de sarpe, funda mare, ciucuri, cusaturi aurii sau alte aplicatii.

In Unirea, am ajuns intr-un magazinas unde vanzatoarele (1,50 m, 40 kg) purtau rochii de Craciunita cu tivul de blanita fix pana la fund.

– Va arat eu o geanta perfecta, a ciripit una dintre ele. O vedeti asa mare, dar costa doar 290 lei, redusa de la 390 si e minunata. Sa va arat cat e de incapatoare inauntru – avea unghii false, lacuite cu oameni de zapada si mos craciuni, la care ma zgaiam in vreme ce scotea cocoloase de hartie din pantecul incapator al gentii – ia uitati-va, ce compartimentare excelenta! Noi, fetele, punem mare pret pe o buna compartimentare, recita ea mai departe.

Eu nu ziceam nimic, caci ramasesem incremenita in fata unui imens lacat auriu care impodobea partea din fata a incapatoarei genti.

– Are un lacat, or eu v-am zis ca vreau simpla. Nu mai scoateti alea din ea, ca oricum cu lacatul asta nu o iau. V-am zis ca o fac cadou…

– Dar lacatul se scoate, a ciripit iar ajutoarea lui Mos Craciun.

– A, perfect, aveti dvs o cheie…

– Nu, va duceti dvs. cu geanta acasa, bagati acolo un cui si-i dati cateva ciocane si se desface imediat! mi-a spus ea, mandra, aratandu-mi ca, de fapt, era si ajutoarea lui 007.

– Adica dau doua milioane pe geanta si ma duc sa-i dau cateva ciocane acasa? am repetat, ca una destul de grea de cap ce ma aflu uneori.

– Da, e redusa cu 30%, maine n-o mai gasiti la pretul asta.

I-am multumit si-am lasat-o sa indese la loc cocoloasele de hartie in geanta incapatoare, ideal compartimentata si impodobita cu lacat de aur, in vreme ce eu ma indreptam spre urmatorul magazin.

Pana la urma am reusit sa gasesc si geanta potrivita, desigur, dar patania cu lacatul auriu mi-a ramas in memorie.

3 răspunsuri »

  1. aaa, exact asta mi s-a intamplat si mie, am alergat mult pana cand am gasit o geanta cum am vrut, avand aceleasi criterii: fara ciucuri, tzinte, flori in relief etc.dar una dintre gentile la care ma oprisem avea lacat, noroc ca aveau si in varianta fara lacat, pe care am si cumparat-o, tot de la Unirea.

Lasă un răspuns

