New Year’s Eve (2011)

Standard

Din camera unde sunt consemnata la tradus am ajuns direct in sala cinematografului Studio, unde-am pierdut vremea cu povesti trase de par si miracole absolut banale intamplate toate la New York si numai in noaptea de anul nou. Filmul m-a costat 12 lei, ar fi fost mai corect sa coste 5 lei, dar se pare ca la Studio nu exista tarif redus, iar cand exista (la primele 2 spectacole) e degeaba, pentru ca niciodata nu se aduna cei 5 spectatori necesari ca sa dea drumul filmului.

Si totusi a fost o comedie romantica corecta, mi-a mutat gandurile de la Razboiul Civil spaniol la dragoste, fluturasi, iertare, incredere si alte teme de sezon, m-a facut si sa rad in cateva randuri, a fost ok.

Saptamana viitoare vine la Studio „The Girl With the Dragon Tattoo” (2011).

10 răspunsuri »

  1. Aseara am vazut filmul cu fata asta cu dragon tatuat pe spate. Film fain, dur dar te tine in priza si….merita vazut! Chiar ne-a placut mult! Il recomand celor care sunt o idee mai tari de inima si suporta scene de tortura feminina!

  2. da’ ce ma bucur sa va vad pe toti adunati aici! libelula mica mai lipseste, ca sa fie gasca in par :) lasa ca mergem noi la ea, cum bine a zis Georgi.

    Va pup si va iubesc si-n noul an :x

    Vaio, eu am citit cartea pe care se bazeaza filmul si am vazut si versiunea suedeza a aceluiasi film, care e f proasta. Cred ca americanilor le-a iesit ceva macar mai alert, daca nu mai bun. Saptamana viitoare ma prezint la studio si bifez, caci am inima tare :D

  3. sa vad „tortura feminina” nu ma pasioneaza, asa ca eu ma duc la kangoo jumps…sa fac „tortura feminina”…mai doreste cineva?!…si eu ma bucur ca ne-am dat intalnire p-aci…sigur citeste si „libelula”, dar nu zice nimic! :)

  4. hihihi, sigur ca citesc! dar astept sa vad pana unde duc discutiile.. :)

    ma bucur ca prima luna a noului an va aduce pe voi la mine, si sper sa fie asa tot anul!
    si eu va pup si va iubesc!

Lasă un răspuns

