Vis (ma bucur ca ploua)

Standard

In acest vis trebuia sa urc cu liftul la etajul 100, deoarece stateam la camera 114 a unui hotel extrem de luxos. Mi-era putin frica de lift si mai ales de inaltime si stiam ca pe la etajul 50 incepeam deja sa simt un gol maaaare in stomac. Am ajuns totusi cu bine, usile s-au deschis si-am pasit pe un hol cu mocheta. Spre camera se cobora pe niste scaune, cam ca intr-un dans al lui Fred Astaire si-n vreme ce coboram ii spuneam cuiva din spate:

– Vezi, desi stau la Sheraton *****, trebuie sa am grija sa nu-mi agat dresul, fiindca n-am bani sa-mi cumpar altul.

 

3 răspunsuri »

    • Hi hi, multumesc! Marturisesc ca te citesc de prin 2009, blogul tau si cel al Tomatei fiind primele pe care le-am citit cand m-am apucat de sportul asta! ;) La multi ani si un an nou plin de bucurii!

Lasă un răspuns

