Viata in bula

Standard

Ieri vantul mi-a ravasit coafura si, pentru ca voiam sa merg si in parc, am cerut imprumut o caciula si-am primit una verde, marca Bula. Asa am experimentat viata in bula, fiindca intalnirea noastra din parc a fost exceptionala, cu multa bucurie si energie si haz, iar intoarcerea acasa a fost caderea in concret: tu ai vazut ca se bat in piata universitatii? ce e acolo?

N-am televizor de multa vreme si, desi poate sa para o lipsa de interes pentru ceea ce ma inconjoara (chiar si egocentrismul manifestat prin a te proteja de aroma de moarte, sex si sange a stirilor TV se pare ca tot rau vazut este), simt o liniste si-o pace nemarginita fara el. Dar uite ca atunci cand demonstrantii ocupa piata universitatii pentru a protesta impotriva a tot, confuz si fara nicio directie, televizorul e singurul care poate sa-ti aduca vestea asta in casa si in bula.

M-am uitat la stirile care transmiteau, in modul lor exagerat si atatator, manifestatiile din Bucuresti si din tara si am vazut o multime de oameni iesiti la socializare/ vandalism, fara o directie precisa, fara un scop clar, organizati doar de nevoia de a-si face auzita vocea – sau nici macar atat: de nevoia de a fi hraniti si de a li se intretine un nivel iluzoriu de confort care sa le dea impresia ca ar fi si respectati de cei carora le deleaga misiunea de a-i conduce. Pana am plecat de la parintii mei, pe la ora 9, nu se intamplase nimic notabil, iar o serie de tineri agitati se cocotasera pe un chiosc de ziare, de unde fluturau steagul Revolutiei ca sa fie filmati de echipele de televiziune si ca sa faca haz.

2 răspunsuri »

  1. In week-end am fost la tara si am avut treburi mai importante de facut decat sa ma uit la tv. Abia cand am ajuns in Bucuresti am aflat de proteste. Am crezut ca nu vor dura mult, dar iata ca suntem deja in a 5a zi de proteste, ceea ce ma mira foarte mult! Dar daca se reuseste demisia lui Basescu (desi nu cred), cine vine in locul lui? Ca sunt toti o apa si-un pamant si la noi se merge pe principiul „pleaca ai nostri, vin ai nostri”!?

  2. Macar se mai recicleaza „ai nostri” de la putere cu ocazia asta! Deja Basescu mi se pare ca ascunde capul in nisip si spera ca totul sa treaca de la sine. Altul si-ar fi dat demisia pana acum.

Lasă un răspuns

