Ziua ninge, noaptea ninge

Standard

Am lasat masina pe trotuar si am luat metroul. A fost aglomerat, dar m-a dus unde am avut nevoie, repede si bine. Si-am mancat si covrig cu susan de la Piata Victoriei, fiindca am asteptat un al doilea metrou (pe linia aia vin la 2 minute), neputand sa incap in cel care era deja in statie.

Acasa am citit povestea metroului pe site-ul lui Dollo. Stiam deja de la mama despre misterioasele sapaturi incepute pe malul Dambovitei pe la jumatatea anilor ’70, dar aveam impresia ca prima linie construita a fost Berceni – Victoriei, si nu e asa. Linia de la Unirii la Semanatoarea e prima. Am aflat si cine a fost Costin Georgian si ca nu avem metrou la aeroport si in Drumul Taberei/ Colentina/ Baneasa pentru ca banii vin greu si nu e nimeni sa-i mane pe edili de la spate. In acest context, putinele modernizari care s-au adus trenurilor de metrou si statiilor (panourile care anunta distanta dintre metrouri, semnele mult mai clare, conexiunea Victoriei 1/ Victoriei 1 de pe ambele peroane) trebuie sa fie privite ca niste victorii.

Azi stam acasa (happy snow day) si voi mai avea ocazia sa ma plimb cu metroul in drum spre inst. Matei Bals, unde ma asteapta tura a doua de vaccin antirabic.

Lasă un răspuns

