Luni, 20.02.2012

Standard

– Cristinco! ma striga uneori, din senin, invatatoarea. Cristinco!

Si chiar asa ma strig si eu cand nu gasesc ceva ce caut si ma enervez. „Cristinco, unde ai pus unghiera aia?”

De la mutare am ramas cu cateva lipsuri in gestiune: o unghiera, o crema de fata, un papuc, chestii marunte care sunt si ele undeva, puse bine, doar ca n-am ispravit de despachetat indeajuns ca sa dau de ele. Mi-am recuperat din Magheru geaca si calendarul, am salvat violeta de Parma si inca le mai vorbesc leandrului si begoniei ca sa-si revina, caci au fost inghetate.

 

Lasă un răspuns

