11 martie 2012

Standard

Am primit doua mesaje pe aceeasi tema:

Azi se implinesc doi ani de cand Dana a plecat dintre noi, iti amintesti 11 martie? Ma doare tacerea ta, nu o inteleg…am crezut ca ai tinut la ea, ca ati fost prietene. (comentariu pe blogul meu de la Maya)

si

Vroiam sa-ti spun ca am pomenit-o pe Dana aici , la o biserica ortodoxa in Madrid. Da-mi te rog adresa lui Andrei daca o ai sa pot sa mai vorbesc cu el.Oricum , daca vorbesti tu, sa-i transmiti te rog de la mine ca am pomenit-o si eu pe Dana.
 Am facut azi o coliva si am mers la biserica sa le pomenesc pe fetele noastre. (de la cealalta Dana, care acum e la Madrid)

Apreciez ca v-ati adus aminte, fetelor, si eu mi-am amintit de Dana si de Adina si am facut o prajitura sa o duc maine la scoala in amintirea lor. Azi in geamul meu au ars doua lumanari aprinse cu gandul la cele doua colege care n-au mai ajuns la scoala in ziua aceea ingrozitoare de 11 martie 2010.

Sper ca Andrei si Bogdan si familiile fetelor sunt bine si le transmit pe aceasta cale ganduri bune.

Lasă un răspuns

