Orhideea, cainele si clatite cu scortisoara

Standard

E duminica, a fost concertul cu Vita de Vie si Mandela, a fost si ziua lui Iulius (lamultiaaaaaaani!), am dat ora inainte – asa ca planurile pe weekend s-au cam bifat si acum se intrezareste umbra covarsitoare a zilei de luni. E-n regula, ne-am obisnuit cu ea, cand trece de coltul unde umbra i se proiecteaza uriasa si apare in raza vizuala, vad intotdeauna ca este o zi normala, ba chiar simpatica uneori.

In cautarea unui SF care sa ma faca fericita dupa Sturgeon si O.S. Card, am inceput – cu 17 ani intarziere – sa citesc „Dune”. Am ajuns la volumul al treilea, unde cred ca ma si opresc.

2 răspunsuri »

  1. Eu vazusem ecranizarile dupa Dune si mi-au placut foarte mult si la un moment dat m-am gandit sa citesc si cartile (parca la Adevarul aparuse) dar din pacate nu mi-au placut…oricum nu sunt mare fan SF.

    La multi ani fratelui tau, multa sanatate si tie si lui, si multi pupici mamei tale!

    O saptamana minunta!

Lasă un răspuns

