Ciclicitate

Standard

Luna aprilie a venit si, fiindca o am pe toata planuita si impartita in feliute mici, va si trece foarte repede. Este luna Pastelui, dar nu doar de-asta vorbesc de ciclicitate, ci si pentru ca – la fel ca anul trecut – la mall-ul AFI are loc un targ de carte, eu umblu prin oras dupa pomi infloriti si infloreste ceva si-n sufletul meu cand ii vad, e luna cand editura Knopf imi trimite o poezie prin e-mail in fiecare zi,  mergem la Busteni cu scoala, apoi plec o saptamana in Germania, apoi vacanta de Pasti se termina si dupa inca o saptamana de scoala se termina si luna lui April. Urmeaza in mai examenele DP, in iunie si iulie – soarele arzator.

Intre timp, vreau sa merg sa vad „Toata lumea din familia noastra„.

Voi ce mai faceti?

3 răspunsuri »

  1. Și zici că ți se pare ciclic? Uau! Așa viață mai zic și eu.
    Ca să-ți răspund la întrebarea retorică: am reușit, după muuuultă vreme, performanța de a mă culca la (sau după) miezul nopții în fiecare zi de luni încoace :D Huhurezii la putere!

  2. Deci ai o luna incarcata. ;) Eu nu am mai iesit din casa de aproape 2 saptamani, m-a doborat gripa. Si nici acum nu ma simt prea bine, nu-mi arde de nimic. Nici nu am simtit cand a venit aprilie!

Lasă un răspuns

