Olimp

Standard

Azi n-am avut cum sa vorbesc, asa ca am plutit prin ziua de luni cu o figura mai neprietenoasa ca de obicei, desi nu neaparat suparata. Mi-era somn si mintea imi ramasese in pat, ascunsa sub perna, atunci cand m-am trezit. Sunt unele zile morocanoase fara motiv, iar cand mi se intampla asta mi-aduc mereu aminte de Martea cea Rea din Mary Poppins.

Apoi Mih mi-a prezentat o agenda incurcata si-o multime de haine colorate si m-am inveselit. Desi probabil facusem asta chiar dinainte, cand mi-am dormit siesta de la 5 la 6 si mi-am recuperat mintea.

Nu stiu, e ciudat, poate am obosit. Oricum, n-am chef de nimic si prezint o mutra mai neprietenoasa decat de obicei.

Trece si asta.

Lasă un răspuns

