Panoramic

Standard

Am luat un taxi de la unirea catre casa si i-am cerut sa ma duca pe podul basarab, dar la parcul izvor era sa faca dreapta spre splai.

– Nuu! Podul basarab! Stanga! am tipat eu.

– Pe aici e mai scurt, a zis soferul, care semana cu Nicu Constantin.

– Dar eu nu vreau mai scurt, eu vreau varianta panoramica, am explicat.

Mi-a dat de inteles ca sunt nebuna, dar m-a dus pe pod. I-am lasat un bacsis bun, ceea ce l-a facut sa caste ochii sa se intoarca spre mine, spasit:

– Va rog sa ma iertati daca v-am suparat mai devreme, eu voiam sa va aduc mai repede, sper ca nu v-ati suparat.

Nu ma suparasem, ba chiar ma amuzasem copios pentru ca pe pod s-a intors spre mine (ma studia cu atentie in oglinda retrovizoare, oricum, sa vada „ce-i place nebunei la podul asta”) si a zis, foarte serios:

– Intr-adevar ai un sentiment cand mergi pe podul asta – te simti ca-n occident!

Lasă un răspuns

