Absolvirea

Standard

Am absolvit!

Se poate vedea din imagine si ca m-am ingrasat la loc tot ce slabisem pana in decembrie, dar, mai ales, ca elevii mei au terminat clasa a opta cu pompa de rigoare si ca au rezistat eroic in robele negre pe soarele orbitor al amiezii.

Am avut o ceremonie scurta si frumoasa, am facut poze, am zambit mult si i-am iubit mult, pe toti, si pe ei si pe parintii lor care au fost acolo sa-i sustina si sa se simta emotionati ca le-au crescut micutii… sunt aproape liceeni!

In poza, de la stanga la dreapta: Alex, Nana, Edith, un pic din Andu, Mati, George, Teacher, Ralu, Maria, Diana, France si nasul lui Armand.

Felicitari si bafta la examene!

2 responses »

Lasă un răspuns

