Camara cu mirodenii si servicii de calitate

Standard

La Proviţa am reusit sa rupem timpul si sa cream o zi mai mare de-un an, vorba cantecului. Ziua Ioanei, zisa si Marmo (la multi aaaaaaaaaaaani!)

Am fost intampinata la sosire de Mickey si Minnie Mouse. Cand a aparut frate-meu cu un papion roz de Disneyland la gat, am stiut ca nu va fi your usual party (nici nu ma asteptam, avand in vedere decorul. Dar mi-a intrecut asteptarile!). Doua beri si o tuica mai tarziu, leganandu-ma alene in hamac si visand la dealurile verzi din fata, aflu ca n-a sosit inca livrarea prin curier de la Timisoara – un suport de mirodenii (cu tot cu mirodenii).

E foarte tare, zice aproape mirat my brother. Nici nu voiam sa comand de la ei, pentru ca ma gandeam ca nu au timp sa-mi trimita suportul de la Timisoara de joi pana sambata. Si sa mai si livreze intr-un  sat pierdut din Prahova. Dar tipul cu care am vorbit la telefon a fost foarte convingator si m-a asigurat ca se rezolva si cu condimentele dorite, si cu livrarea. Mi-a lasat si un pret foarte bun… In fine, l-am sunat acum sa-i spun ca n-a ajuns curierul si mi-a zis ca se ocupa el, desi e si el plecat undeva la mare. Si ce crezi? Acum m-a sunat curierul ca pleaca din Ploiesti si vine cu cadoul!

Tot in hamac eram cand a sosit cadoul. Aproape ca nici n-am apucat sa ne facem grji pentru intarziere. Bine, Iulius si-a petrecut niste minute in statie, de zicea lumea ca asteapta rata de Campina, iar sarbatorita intrase la idei :-)

Oricum, ca sora a unui client si fara sa ma fi platit sau sponsorizat in vreun fel, va recomand Camara cu mirodenii din Timisoara. Sunt prietenosi, atenti, flexibili, au preturi bune si sunt seriosi. Ma bucur de fiecare data cand aflu un business care se face cu suflet si in spatele caruia se vad oamenii. Doar stiti ca sunt pasionata de OAMENI.

In rest, petrecerea a tinut trei zile si trei nopti si sper sa mananc curand ceva gatit de Marmo cu acele mirodenii grozav de aromate si diverse!

3 responses »

  1. Pingback: Camara cu mirodenii si servicii de calitate « Puzzle | Anunturi si Informatii din judetul Prahova

Lasă un răspuns

