mai intoarce, Doamne, roata

Standard

M-am plictisit de megaimaj, asa ca am luat calea Pajurii catre magazinul penny market, care-mi aduce aminte de Germania. La intrare mi-am luat un carut cu 50 de bani si pana sa arunc ambalajele din el, un pustiulica sarise deja sa-l cupleze la loc in sir ca sa-si/mi ia banii!

– Baaaa, striga el vesel catre un altul, care pandea clientii prin parcare, baaaa, aici e un carut cu bani in el!

– Alo, amice, e al meu, am zis pe tonul meu de profa. Te rog sa iei mainile de pe el si sa te potolesti.

Cred ca am un ton de profa, pentru ca pustiul s-a tras inapoi, zambind stingherit.

– Io nu vreau sa ma potolesc, a strigat celalalt, mai mic si mai obraznic.

La iesire i-am gasit tot acolo.

– Hei, cine-mi parcheaza si mie carutul asta? am strigat.

– Eu!! au sarit amandoi. Sarumanaaaa!

Ei, nu doar Penny mi-a amintit azi de copilaria noastra in Germania, ci si pustii astia (mai parcam si noi caruturi cand eram mici, ca sa scoatem de acolo o marca), iar cand ma urcam in masina ma si miram cand m-am transformat din copiii care parcheaza caruturi in doamna care ii lasa, zambind, s-o ajute.

 

 

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

