Miller’s 46

Standard

Abia cazuta din avion, chiauna dupa multele ore de zbor si nevenindu-mi sa cred ca sunt in India!!! am fost suita intr-o masina alba marca ford (al carei sofer se numea Ravi) si dusa glont la Miller’s 46. Deci inchipuiti-va: debarc in India, astept cu sufletul la gura bagajele, trec prin controale la granita, imi repet obsesiv in cap „sunt in India, sunt in India, it’s happening”, ajung in noul meu apartament care mi se pare urias, imi las bagajele si sunt dusa printr-un haos neinchipuit… la un local care arata ca in vestul salbatic!

Chelnerii poarta tinuta de cowboy, se servesc fripturi si hamburgeri, se bea bere, e multa lume si am putea fi oriunde.

Ah, senzatia aia din primele ore, confuzia din primele zile, perceptia proaspata, netocita!

Da. La Miller’s 46, caci asa se numeste localul tip Vestul Salbatic, se puteau comanda si feluri indiene, ceea ce am si facut, ca doar nu degeaba eram in India.

Ah, ziua cea dintai, nostalgia inceputului, illo tempore.

Ieri am fost din nou la Miller’s si-am mancat friptura de vita. Azi am fost din nou la hypermarket si mi-am cumparat covorase si ucigator de tantari, fiindca se cam inmultisera.

Duse sunt zilele de inceput, teama de necunoscut incepe sa cedeze si mie imi place tot mai mult aici.

 

PS. Poza :d (de la templu)

3 responses »

Lasă un răspuns

