Si m’heu de fer callar que sigui ara

Standard

* daca trebuie sa-mi inchideti gura, faceti-o acum (LLuis LLach)

Exista un inainte si un dupa. Inainte gandeam niste ganduri, acum gandesc alte ganduri. Inainte ascultam o muzica, acum ascult alta muzica (bineinteles nu se aplica la cei cativa care merg cu mine oriunde m-as duce).

Imi plac orasele, fiecare are sufletul lui si imi plac strazile si casele.

Am avut intr-o noapte un vis, o voce imi zicea “tu n-ai locul tau” sau “inca nu ti-ai gasit locul” si asa este, ma gandeam, eu umblu de colo-colo pentru ca nu mi-am gasit locul si poate mi-l caut, sau poate lumea e locul meu.

Dar aici, cand inchid usa casei in urma mea, sau cand ies sa ma duc la cumparaturi si ma salut cu toti copiii de pe strada, sau cand merg la scoala si ne spunem „buna dimineata” in bus am senzatia ca stiu care mi-e locul.

Si-am mai aflat in ultima luna ca „locul” poate sa fie si in neantul retelei internet, acolo unde mailurile prietenilor creeaza o plasa de siguranta solida si stabila.

La fel de solida si de stabila cat poate fi orice de pe lumea asta.

Maine fac o luna de cand sunt aici si tot maine prietenii mei de la Mark Twain incep scoala. Profesorii – fiindca copiii se mai joaca de-a vacanta pana la 15 septembrie.

Mi se pare ca unii oameni isi au locul in interior, nu in afara.

 

 

 

 

2 responses »

Lasă un răspuns

