Mafalda

Standard

Azi e ziua internationala a pacii si am printat o poezie simpla in limba spaniola pentru eleva mea de clasa a 12-a, care este incepatoare.

Poezia era ilustrata cu o imagine cu Mafalda.

– O stii pe Mafalda? am intrebat-o pe eleva mea.

– Nu, mi-a raspuns.

Fiind o fana Mafalda declarata, dupa ce am citit poezia si am vorbit nitel despre dia de la paz, am adus o carte cu Mafalda si am citit impreuna o pagina, apoi am citit un scurt interviu cu Quino. I-a placut.

– Nu pot sa cred ca n-o stiai pe Mafalda, i-am zis la sfarsitul orei, and I meant it.  N-ai vazut ca avem aici pe toate usile de la spaniola comic strips cu Mafalda?

– Ba da, dar am crezut ca sunt din benzile desenate cu Charlie Brown, mi-a raspuns. Desenele arata cam la fel.

Si atunci a fost randul meu sa intreb cine e Charlie Brown si al ei sa ma invete.

Lasă un răspuns

