Blogul e o forma de atentie

Standard

Cand lucrezi intr-o scoala se pune mult problema atentiei. Unii copii cer atentie mai mult ca altii; vine din familie. Unii cer atentie inconstient, ranindu-se sau pricinuind mereu probleme. Dar si tu esti acolo pentru ca vrei atentie. De la copii o primesti intreaga, e un schimb reciproc avantajos.

Azi m-am bucurat ca mi-au comentat Vio si Diva pe blog. Si-asa mi-am dat seama ca blogul e o forma de a cere atentie. Hai, comentati.

6 răspunsuri »

  1. Comentam, cum sa nu…
    Eu sunt mai timida asa, sa ma exprim public.
    Si lucrez cu spor pentru…popor!
    chiar daca nu comentez prea mult, tot citesc tot, ca doar sunt abonata :::)))

  2. Daca te bucura, bagam comentarii la greuu, sa stii ca tu te bucuri de atentia mea de cand te-am cunoscut, plus sunt si o cititoare fidela.
    Te pupic!

Lasă un răspuns

