Craciun la 30 de grade

Standard

Ieri mi-a iesit in cale o casuta de turta dulce si mi-am adus aminte ca vine Craciunul!

In jurul meu sunt tot 30 de grade si ma imbrac cu aceleasi haine cu care ma imbracam si in august, de aceea nu am deloc senzatia trecerii timpului si mi-e greu sa cred ca e iarasi decembrie.

Dar am avut totusi o senzatie de copil in fata pomului de iarna saptamanile trecute, cand am primit in cutia mea postala de la scoala comanda de carti de la Flipkart.in.

– Auzi, m-a admonestat colega mea Catherine, care are cutia postala lipita de a mea, tu in cutia aia nu te uiti niciodata?

– Pai cine sa-mi scrie?

– Ai niste carti acolo, de ieri. Comanda de la flipkart.

Flipkart e paradisul nostru, al iubitorilor de carti, pentru ca are o oferta foarte mare si tot ce nu are iti comanda si-ti aduc de pe amazon, sau cine stie de unde. Si nu percep taxe de livrare. Si livreaza doar in India, de aceea i se zice Indian Amazon. Reclamele de la televizor incearca sa ne bage pe gat verbul „to flipkart”: Don’t try to find this book, just flipkart it! sau ceva de genul, insa mi se par penibile. Dar site-ul e bun.

Comandasem cinci carti si le-am primit in cinci cutii diferite. Ca la pomul de Craciun!

– Flipkart! s-a auzit in cancelarie. Ce-ai primit?

– Stai sa vedem, ca nu mai stiu care o fi asta, am zis tragand de scociul maro cu care era lipita cutia la capete si cartea de cutie.

Desfaceam a doua carte, cand colegii mei, care deja facusera roata, au protestat:

– Stii ceva, esti la a doua carte din cinci si acusi se suna! Hai sa desfacem si noi!

Si-am desfacut toti si atunci a fost Craciunul meu de anul asta.

3 responses »

  1. Astept vederi, scrisori si felicitari de Craciun pe adresa redactiei:

    Christina Anghelina

    1st floor, Embassy Point
    150 Infantry Road
    Bangalore, 560001
    Karnataka, India

Lasă un răspuns

