Miercurijoi

Standard

Ce bine ca e joi maine, mi-am zis ieri. Vine doamna sa-mi faca curatenie, deci pot sa las vasele nespalate in chiuveta, uuu, ce uraaat, dar diseara cand ma intorc de la scoala se vor fi spalat ca prin minune!

– Ce bine ca e joi, am oftat in bus.

– E miercuri, a zis colega mea Terrie, careia copiii ii zic Miss Terrie si suna ca Mystery.

– A, da, corect, e miercuri.

Si tot la orele de joi imi venea sa intru.

La intoarcere m-a adus o alta colega cu masina ei nou-achizitionata, second hand si gata busita (la traficul de aici nu vrei vreo masina prea de Doamne-ajuta).

– So cool, today it was Wednesday and tomorrow’s Friday, am reflectat eu de pe fundul putului gandirii.

– No Thursday this week?

Apoi am vorbit de menajera, fiindca aceeasi doamna face curat si la colega mea si, in continuare, in capul meu era joi si zana cea buna trecuse prin apartamentul meu.

Cand am ajuns acasa, insa, vasele erau tot nespalate si afara era tot miercuri.

Daca cineva are vreo explicatie pentru senzatiile astea bizare ca e alta zi decat este, o astept cu interes. Sper ca maine sa fie doar joi, nu joiviercuri.

2 responses »

Lasă un răspuns

