Una din zilele acelea

Standard

Imi petrec uichendul in cel mai placut mod, la un curs in Singapore.

In autobuzul care ne duce de la hotel la scoala, imi doream vag sa stau intr-un anume punct in clasa, ca sa fiu aproape de priza. Insa, din pacate, nu noi alegem unde stam, ci ne asezam ca la nunta unde gasim scris numele nostru.

Cand am ajuns in clasa, numele meu era scris pe locul la care ma gandisem.

*

Fericita, scot adaptorul minunat, bag stecherul in el, dar surpriza! Adaptorul nu se potriveste cu priza asta, desi la hotel mergea de minune. Naspa.

In acel moment, proful striga: vrea cineva un adaptor? Am adus unul in plus.

Eu! strig si viata mea se schimba in chip minunat.

*

In clasa se schimba resurse, ia de-aici un exemplu de lucrare, da si mie un ppt etc. Eu am ramas pe dinafara, ca n-am memory stick.

Studiez niste manuale la un stand de carte.

– Nu doriti catalogul nostru? imi zice reprezentantul editurii si-mi intinde un memory stick albastru.

– Pe stick? zic eu, cu voce tremurata

– Da, nu mai printam demult, facem economie de hartie. Si sa stiti ca stickul il puteti folosi pe urma.

 

Mda. Una din zilele acelea.

Multumesc!da

P.S. Afara ploua torential, musonul. Imi doresc sa se opreasca ploaia dupa 5 jumate, cand merg cu Vio si Dana in oras :D

Lasă un răspuns

