Printesisme

Standard

Directoarea adjuncta de la noi din liceu se numea dna Rodica Sigartau. Fiica ei se numea Anca Sigartau si era actrita. In anul 1993, nu stiu de ce, era cunoscuta printre liceeni. Poate jucase in ceva film in voga la vremea aia. Imi placea figura ei de pustoaica cu strungareata. Intr-o zi a venit la noi la scoala. Am gasit-o in hol, inconjurata de o ceata de colegi de-ai mei care-i intindeau caiete, foi si chiar carnetele de note ca sa primeasca un autograf.

– Mie treaba asta cu autografele nu-mi place, i-am spus cu voce tare unei colege, sperand ca ma aude Anca. Ce, noi nu putem sa fim celebri? Fiecare are ceva deosebit. Eu pot sa-i dau ei autograf la fel de bine ca si ea mie.

Sure enough, m-a auzit.

– Cine e fata care vrea sa-mi dea autograf? a zis si mi-a intins o bucata de hartie.

Nu mai stiu ce-am scris acolo, dar cred ca a fost singura data in viata cand am experimentat postura de vedeta.

– O sa pastrez foaia asta, poate mai incolo auzim de tine! mi-a zis Anca Sigartau, cu zambetul ei adorabil.

Am iubit-0 atunci, mi-e draga si acum si cred ca mai joaca inca la Teatrul de Comedie din Bucuresti, desi poate popularitatea ei printre liceeni a scazut.

Nu am devenit vedeta si daca ma duc in vizita in liceul Cosbuc nu ma asalteaza nimeni cu foi, caiete si carnete de note sa le las acolo doua vorbe si-o semnatura.

Nici azi nu-mi plac autografele si nu le inteleg rostul.

Insa am scris povestea asta pentru ca intre timp toti am devenit vedete in social media si pentru toti la un moment dat rasar de uneva niste „wall”-uri albe pe care ne putem plasa autografele, simtindu-ne cel putin ca Anca/ Christina in acea zi de toamna din anul 1993.

Lasă un răspuns

