O poveste trista de secol 21, cu final fericit

Standard

Intr-o zi mi-am sters contul de facebook pentru fix 20 de minute. Aveam o traducere de terminat si fiecare click ma aducea iar pe pagina aceea unde se deruleaza la infinit vorbe, videoclipuri si poze adaugate de cei cinci sute de prieteni ai mei, cunoscuti sau necunoscuti.

Traduceam o propozitie, sau poate ma opream la un cuvant mai nazdravan care nu se lasa asa usor prins in forma limbii romane si iar ma pomeneam cu ochii rosii de atatea poze la care uitam si sa clipesc. La videoclipuri nu ma uit din pricina conexiunii proaste la internet, insa marturisesc ca pierd enorm de mult timp cu paginile de poze: poze din Romania, poze din Elvetia, poze amuzante, poze motivationale, poze din vacanta familiei Cutare la bunici, poze cu torturi, supe, explozii, tablouri si artisti de la inceputul secolului 20, arhitectura modernista, New York-ul epocii jazz-ului, poze alb-negru si color. Doar la doua feluri de poze nu ma uit: poze cu animale si poze cu „case de vis.”

Iata ca si povestind ma ia valul pozelor… asadar traduceam si ma uitam la poze. Cand am ajuns sa traduc 5 minute si sa compensez cu 30 minute de poze, m-am decis sa-mi dezactivez contul. Nu prea mi-a placut ca reactivarea consta in a te loga normal cu numele si parola pe care le folosesc oricum zi de zi. Era prea simplu si ce rost are sa treci prin tot taraboiul dezactivarii ca sa te reactivezi cat ai zice „peste”?

Scurta vorba, am terminat traducerea in 20 de minute, apoi m-am logat la loc pe facebook.

In casuta de mail aveam doua mesaje: 21:20 – ne pare rau ca ai plecat, te asteptam inapoi. Si 21:40 – bine ai revenit!

2 responses »

  1. Si eu am trecut prin procesul dezactivarii,doar ca eu nu am mai primit mesaj de welcome back…
    Ce’i drept,nu am rezistat ispitei de a’mi face un cont clandestin unde „verific” pagina scolii si a altor „vedete”.
    Motivul dezactivarIi? Prea le „stiam” pe toate si,de fapt, mai nimic…
    Te pup!

Lasă un răspuns

