Venizia

Standard

Au trecut multe luni de cand directorul scolii a descuiat (invers) yala apartamentului 1404, iar sotia lui mi-a spus zambind: asta e casa ta! Acum ca imi impachetez iar bagajele sa ma mut, bag sama ca n-am intervenit cu mare lucru in economia acestei locuinte pe care proprietarul Kishore Kumar (da, il cheama la fel ca pe cantaretul acela celebru… celebru in India, vreau sa zic) tocmai ce-a vandut-o unui alt Kumar (neinrudit).

In cutiile si sacii in care mi-am impachetat ultimele zece luni se ascund haine colorate, o multime de carti si DVD-uri, cateva prostioare decorative, pantofi, o paleta de badminton si trei rafturi. Peste vacanta, cutiile si sacii se vor teleporta la noua locuinta, in complexul Venetia (caruia indienii ii zic Venizia, cum se aude) – o locuinta de la care nu am cheie, deci ramane de vazut cum ma voi introduce in ea vineri, 26 iulie, la ora 2:30 AM!

O sa-mi lipseasca vederea de la etajul 14, dar nu si zgomotul permanent al santierului de sub geam. Sper ca si in Venizia sa am vecini de treaba ca aici. Cu siguranta voi avea mai mult loc sa ma plimb, deoarece e un complex menit sa adaposteasca vreo 2000 de apartamente, imens. Numele i se trage de la laguna artificiala pe care inginerul a proiectat-o printre blocuri… de ce ai vrea sa ai o laguna intr-o clima tropicala cu tantari, nu stiu.

Ma mut pentru ca acolo voi avea cada de baie. E singurul motiv. Bine, asta si dorinta de schimbare.

An nou, casa noua.

Duminica voi fi in Bucuresti.

3 responses »

Lasă un răspuns

