Vacanta

Standard

Sambata trecuta pe la miezul noptii m-am suit intr-un taxi care m-a dus la aeroport. Duminica dupa-amiaza am aterizat in Romania. Am venit cu rochita verde din poza de pe facebook (ca sa ma recunoasca lumea, am zis in gluma) si cu un tatuaj cu henna pe mana dreapta (mehndi). Acest tatuaj s-a dovedit foarte inspirat si datorita lui am legat o multime de conversatii in cele mai diverse locuri, de la sectia de politie unde mi-am depus actele pentru un nou buletin, pana la magazinul de produse din peste din piata, sau pe plaja de la Vama Veche. Am intalnit multi fani ai serialelor indiene de pe National TV si am urmarit si eu cu amuzament o jumatate de episod, mai mult de dragul limbii hindi. M-am vazut cu prietenii de care mi-era dor si ma bucur acum de ploaie, de nuci si tei, de piata Ateneului, de drob si piftie in extrasezon (multumesc, mama!) si de vacanta.

2 responses »

Lasă un răspuns

