La scoala

Standard

E ciudat sa fiu iar la scoala. Mi se pare ca am visat si Bucurestiul, si Barcelona si ca de fapt n-am plecat niciodata de-aici. M-au intampinat aceleasi chipuri zambitoare, am povestit in linii mari vacanta (dealtfel dupa ce conchid „oh, so you went back to see your family” nici nu te mai asculta) si am demarat procesul de cumparare a unei masini second-hand care sa ma plimbe prin frumoasa Indie de Sud.

Vremea e noroasa dar nu ploua, iar scoala e in renovare, cu schele peste tot (schelele indiene de lemn care par sa cada in orice moment).

Imi place ca ma gandesc cu drag la casa mea si la ce i-ar mai trebui ei ca sa fie cea mai primitoare si frumoasa!

3 responses »

  1. Back to school deja? Foarte frumoase pozele de la Barcelona. Am vazut recent The Marigold Hotel, o comedie britanica de vara, cu Judy Dench and a lot of India,m-am gandit la tine, te-ai plimbat vreodata cu un tuk-tuk?:)

  2. Gata… scurt, dar frumos. Tuk-tukul e modul meu zilnic de transport, e genial, ieftin si se strecoara peste tot. Am vazut si eu filmul de care zici, e haios!
    Cum merge doctoratul? Sau ai terminat?

Lasă un răspuns

