Found my feet

Standard

Recitind însemnarile de anul trecut, mi-am dat seama că nu mai bag de seamă… mustața! Firește că toată lumea are mustață, însă am devenit insensibilă la acest amănunt. Am fost întotdeauna incapabilă să-mi amintesc dacă oamenii din jurul meu au sau nu ochelari. Dealtfel, era un foarte bun exercițiu de chemat somnul trecerea în revistă a tuturor persoanelor cu ochelari din anturajul meu. Imposibil. Recent, am cunoscut încă o persoană cu aceeași problemă. Percepția se tocește.

Acum sunt călăuza celor trei noi-veniți; toți americani. Poate pentru că sunt toți americani, s-a produs o sudură instantanee, fără temerile și oscilațiile de anul trecut. Sunt oameni foarte umblati prin lume si fără fasoane. Ne plimbăm prin cartier, mâncăm la barul Aishwarya din apropiere eternele pakoda și dal și orez și pui tandoori, bem Kingfisher și îmi recunosc perplexitatea de anul trecut pe chipurile lor.

Din nou la templu, am profitat de ocazie ca să mă fotografiez în același loc la interval de un an. I found my feet, cum zice Jemma, în acest an și fără îndoială că fiecare și le va găsi curând.

August 2013

August 2012
August 2012

Lasă un răspuns

