Resurse

Standard

De cand am butelie am inteles ce inseamna sa arzi gazul de pomana. Zeenat m-a invatat sa urmaresc culoarea flacarii: daca devine roz, inseamna ca in curand voi avea nevoie de o butelie noua. Cand l-am intrebat cum procedez pentru a-mi procura una, domnul care se ocupa de apartamentele profesorilor mi-a raspuns ceva de genul „las’ sa traim pana atunci.” Fireste ca m-am speriat putin, ca ma gandeam ca poate voi sari in aer chiar cu prima mea butelie!

De cand am la baie un boiler de marimea unei galeti, am invatat sa fac dusuri scurte si foarte scurte. Apa calda se ispraveste dupa fix patru minute, asadar am de ales daca incep sau nu cu spalatul parului, tinand seama ca, oricum as incepe, mereu va ramane ceva de spalat cu apa rece. Noroc ca e cald afara. O data terminata apa calda, boilerul (care aici se numeste „geezer”) isi reincepe ciclul de incalzire de 20 de minute.

Motivul pentru care m-am mutat in acest apartament este pretioasa cada de baie. In conditiile resurselor limitate de gaz si apa calda de care dispun momentan, nu stiu daca o voi folosi vreodata.

3 responses »

  1. Hihi … si eu tot butelie de gaz am. M-a tinut cateva luni bune pana sa o schimb si chiar am folosit-o din plin. Boiler-ul e insa ceva mai mare … Poate poti aplica metode de pe vremuri? cum ar fi sa incalzesti apa si pe foc, sa mai suplimentezi. Zic si eu :)

  2. locuiesc in Constanta de cand ma stiu si tot de atunci am butelie.
    si cum vorba aia, ca „te lasa butelia cand ti-e lumea mai draga, mi-am mai cumparat o butelie” e o realitate si ca sa mai scapi de monitorizarea culorii pe care o are flacara, aceasta ar putea fi o solutie

  3. Ia uite: doua Aline posesoare de butelie! Multumesc pentru sfaturi… voi proceda ca pe vremuri, cu doua butelii. Apa pe foc pt baie o incalzesc deja, ca altfel nu se poate. Aici e muson, deci un fel de toamna, frigulet, nu e de dusuri reci la prima ora a diminetii.

    Duminica frumoasa sa aveti!

Lasă un răspuns

