But I feel fine

Standard

Scrisoarea care trebuia sa-mi aduca din Romania o carte despre Behavior Management in the Secondary School si o perdea de dus, mi-a adus doar cartea. Perdeaua a disparut in baia vreunui postas roman ori indian. Cartea se vede ca n-a prezentat interes.

Vom clasa perdeaua de dus in acelasi limb in care s-au pierdut buchetul de flori si felicitarea de ziua mea trimise de prietenii din Romania.

Azi am condus (iar) o masina cu volanul pe dreapta si inca mi se pare ciudat.

2 responses »

Lasă un răspuns

