India, ea

Standard

Am dat intr-o groapa cat toate zilele si mi s-a parut ca mi-au ramas rotile acolo. In drum spre casa – un centru de roti. Opresc si le cer baietilor sa se uite la roata mea din fata stanga.

Baietii, musulmani cu tichie, se uita la mine mai lung ca la roata, dar scot si roata, o baga dupa obicei in cada cu apa sa vada daca rasufla, verifica presiunea, baga aer si ma asigura in hindi si prin semne ca nu e pana, doar era mai lasata ca celelalte.

Platesc, fericita, 50 de rupii (= nimica toata) si le multumesc. Se insira toti cinci ca la ceremonie si se inclina cu mana pe inima. Au intre 18 si 25 de ani, iar seful, care a fost chemat „din spate” pentru acest eveniment, are vreo 50 de ani si e tatal cel putin al unuia dintre ei. Aici afacerile astea sunt mereu de familie.

Cand sa plec, unul striga:

– Madam!

– Yes?

– Smelling beautiful, madam.

– Thank you.

Ma sui in masina amuzata si-mi aduc aminte ca la Body Shop am incercat pe putin 6 parfumuri. La naiba, trebuia sa imi fi cumparat unul!

Lasă un răspuns

