Her (2013) – cu spoilere (probabil)

Standard

Incerc sa ma uit la „Her”, dar m-a parasit rabdarea. Mi se pare ca povestea barbatului indragostit de un program de computer inteligent care-i sopteste in ureche a spus-o deja Orson Scott Card, iar Samantha nu e Jane. Nu inteleg de ce, daca tot e un program de computer, nu poate fi unul matur, evoluat, fara istericale.

Imi place insa de Joaquin Phoenix si-mi place si lumea de joc pe calculator in care oamenii se imbraca toti ca Woody Allen si sunt putin luati si sariti de pe fix. Imi place ca li se pare normal ca Theodore sa „se vada” cu un program de calculator.

Are momentele lui amuzante filmul asta, dar cred ca am sa-l vad in doua episoade, ca sa-l pot digera. Pentru ce vrea sa spuna („o poveste postmoderna despre alienare si vulnerabilitate, despre conditia umana in era tehnologiei” etc. etc.), e prea lung si ideea se pierde.

Sau poate voi l-ati vazut cu alti ochi?

Clar va fi un TOK movie; despre asta nu am nicio indoiala. Si e si candidat la Oscar. Ce mai rasplatesc premiile astea oare? Ca Joaquin P. nu e nominalizat, desi el tine tot filmul.

4 responses »

  1. Îmi plăcea odată Woody Allen, pe vremea când vedeam mai multe filme. Oricum, nimeni nu e ca Jane – și eu m-am îndrăgostit de ea, fără a fi nevoie să-mi șoptească în ureche.

  2. Pingback: Filme triste ale actorilor care s-au remarcat în comedii (1): Robin Williams | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

Lasă un răspuns

