Vecinul meu s-a apucat de cursuri de chitara

Standard

Vine sarguincios acasa si exerseaza in fiecare seara cate o ora si ceva. Uneori se aude bine, alteori nu, dar intotdeauna se aude TARE.

E vara, 42 de grade, cald incontinuu, toate geamurile deschise mereu, copiii tipa si alearga afara pana la puterea noptii, vecinul canta sarguincios la chitara, reia, da amplificatorul mai tare, reia, da mai incet, reia, copiii tipa.

Sirena fabricii de lapte suna la 5 dimineata, la 1, la 5, la 7 so 10 seara, lung, prelung, sunetul care-mi da desteptarea sau culcarea, dupa caz.

De sub fereastra mea s-au taiat toti eucaliptii. Erau multi, o padure. M-am speriat. Daca se pune de o constructie? Stiu eu ce inseamna constructia: praf, zgomot, taraboi nestins luni si ani de zile. Dar nu. Am aflat ca eucaliptii sunt copaci care cresc foarte repede, pana la 10 metri pe an, de aceea se taie anual. Un coleg mi-a aratat, spre linistire, o padure aflata langa scoala, unde anul trecut s-au taiat toti copacii. N-ai fi zis. Dar pana cresc la loc e chelie sub geamul meu si fabrica de lapte se vede in toata splendoarea.

Eucalipti sub balcon - ian 2014

Eucalipti sub balcon – ian 2014

Vedere spre fabrica de lapte - martie 2014

Vedere spre fabrica de lapte – martie 2014

Acum ca s-a facut aprilie si e aproape mai, adica aproape iunie, adica aproape momentul sa plec in vacanta, stau cu gandul la zborul cu Lufthansa in care am doar O ORA in Frankfurt sa cobor din avionul de Bangalore si sa sar in cel de Bucuresti. Din fericire stiu aeroportul si trag speranta ca portile vor fi alaturate. Dar daca nu sunt? Daca valiza mea se duce la Bucuresti si eu raman sa vizitez Frankfurtul pe 15 iunie? Vom vedea, voi alerga, vom invinge.

Deocamdata e doar aprilie, adica aproape mai (sedinta cu parintii vineri, deadline pt newsletterele de la primara marti, workshop de joi pana sambata, expozitia de proiecte a clasei a 10-a joia urmatoare, liber de 1 mai), vecinul s-a apucat sa invete sa cante la chitara electrica, sunt 42 de grade, ventilatorul isi face treaba neobosit, iar eu devorez episod dupa episod din Suits.

2 responses »

  1. Eu aveam de obicei 40 de minute între zboruri în München și mi-erau de ajuns. E adevărat că nu zburam din India; nu știu dacă asta schimbă ceva.

Lasă un răspuns

