Lisa la mare

Standard

Lisa are 7 ani si multa energie. Canta, danseaza si e un one-girl-show in toata regula. Ieri, dupa baia in mare, s-a grabit la dus sa se spele, dar nu si-a dat costumul de baie jos cand s-a spalat.

– Hai, zice maica-sa, scoate sutienul de la costum si ia tricoul asta pe tine.

Iar Lisa, stapanita de un spirit pop-tehno care o facea sa se bataie in toate felurile, mimeaza ca tine in mana un microfon si canta:

– Da sutienul jos de pe tine! Da sutienul jos de pe tine!

Eu ma prapadesc de ras. Cantecul e catchy si ma trezesc fredonand si eu. Incurajata, Lisa continua:

– Da slipii jos de pe tine! Da slipii jos de pe tine!

Dar bineinteles ca nu da nimic jos, iar maica-sa, indiferenta la talentul dezlantuit al domnisoarei, ii zice din nou:

– Da sutienul jos si ia tricoul, te rog.

Lisa scoate sutienul si, surpriza! Pe piept i-a ramas nisip de la plaja. Ramane descumpanita o clipa. Eu cant:

– Da nisipul jos de pe tine!

Si Lisa, pe faza, imi canta:

– Da grasimea jos de pe tine!

Mai zi ceva!

 

9 responses »

  1. daaaa… s-au dus vremurile in care mi-ar fi spus „tanti Christina” si-ar fi stat frumos pe scaun in fata mea :))

    In alta ordine de idei, nu am apucat sa-ti raspund la mail si imi cer iertare! Sper ca ne vom intalni totusi, candva. Eu mai sunt in Bucuresti pana vineri, dar destul de prinsa.

  2. Ce suparare si pe mine cand baiatul cel mic al prietenilor nostri ne-a sugerat cum ca ar trebui sa mai slabim…amuzamentul e ca eu nu mai ma supar pe astfel de replici din partea copilaretului…dar pentru giani mi s-a parut un afront…si ce sa vezi…l-am mai supus la niste analize critice ale ochilor mei dar nu am spus nimic…nu ranim sensibilitatea nimanui in asa o problema….si am tacut pana cand Sofia,fina noastra de 5ani il vede si exclama : „Ce burtoi!”….tacerea mea a continuat dar in gand mi-am spus : „primul copil avea dreptate”…cum sa nu-i iubesti?sunt doar sinceri si tare frumos ar fi sa ramana asa….

  3. N-am nicio problema sa le-o intorc adultilor care comenteaza – in fond kilogramele mele nu sunt problema lor. Dar copiii spun ce vad si nu o fac cu rautate, ci cu inocenta. Nu mi-a picat bine, dar nici prin cap nu mi-a trecut sa o cert pe Lisa sau sa ma supar pe ea. Cu simtul umorului si-n spirit de gluma, m-am gandit totusi ca este un feedback bun si „da grasimea jos de pe tine” ar putea sa fie mesajul motivational al verii 2014 :))

  4. Pingback: Lipa lipa, cos de alfa | Puzzle

  5. Stii tu, Chris, cu Lisa! Orice spune, nu te poti supara pe ea! Iar faptul ca tu l-ai transformat in „hitul verii/anului 2014” nu poate fi decat imbucurator!!! Asa ca…iti doresc succes si sa ai grija de tine!

Lasă un răspuns

