Interviu cu mine

Standard

Cum ai alege sa iti petreci ultimul an de viata pe aceasta planeta?

Nu stiu. Nu vreau sa fie niciodata ultimul an. L-as vrea cu oameni care sa se uite la mine ca la soare. Sa simt ca n-am trait degeaba. Oameni care sa ma iubeasca, sa ma tina in brate, sa-mi zambeasca la sculare si la culcare, sa ma faca sa ma simt iubita.

Cum ti-ai restructura viata pentru a face loc dorintei inimii tale?

M-as muta la tara, as primi un barbat in viata mea (desi m-as teme ca o sa ma paraseasca), as face un copil, as slabi, as dansa mai mult, as zambi mai mult, as merge cu bicicleta, as picta.

Care sunt lucrurile care iti plac si iti displac cu adevarat?

Imi plac oamenii, imi plac norii, imi plac copacii si florile lor, imi plac zambetele, imi plac rolele, imi place limba mea si orasul meu, imi plac copiii. Imi displac vaicarelile, barfele, vorbele pe la colturi (de care ma fac vinovata), oamenii nervosi, agresivi, nerabdatori. Imi place rabdarea, calmul, bucuria, flexibilitatea, atitudinea pozitiva, lucrul bine facut fara incrancenare.

Imi plac diminetile si rasariturile de soare. Imi place marea. Mi-e frica de albine, nu-mi plac cainii vagabonzi. Nu-mi plac oamenii care se ataseaza prea mult de animale, nu-mi plac habotnicii, veganii, gluten-free-ii, martorii lui Iehova de orice fel. Imi place simtul umorului.

Ce ai face in mod exact pentru a obtine maximum de la timpul tau petrecut pe Pamant?

Ce inseamna maxim?

As scrie carti. M-as muta inapoi la Bucuresti, de care mi-e dureros de dor.

Mi-as deschide o scoala.

As cauta un proiect social in care sa cred si sa ma implic, as adopta un copil.

Ce ai face cu timpul care ti-a mai ramas?

M-as marita, mi-as vedea de familie, as progresa spiritual, as citi, as scrie, as vorbi cu oamenii, as face oamenii mai fericiti si lumea mai buna.

Ce tip de munca ti-ai asuma?

Scrisul, lecture publice, dascalia, prezentari, workshopuri, dezvoltare personala plenara fara a fi patetica.

Cu cine ti-ai petrece timpul?

Cu sotul meu, cu copiii mei, cu Iulius, cu mama si tata, cu Melania si ceilalti prieteni, cu oameni bucurosi, cu oameni care stiu ce-au de facut, cu oameni fericiti si impliniti.

Ce locuri ai vizita?

Buenos Aires si toata America de Sud; Africa in multele ei fatete; Indonezia si Australia, Noua Zeelanda, Groenlanda, Islanda, Alaska.

Ce oameni ai intalni?

Oameni cu har si pace sufleteasca.

Pe cine ai ierta si cui ai multumi?

M-as ierta pe mine ca nu pot sa iert. As multumi lui Dumnezeu, mamei, Melaniei, Jemmei, lui Zeenat, lui Vio, Ralucai si altora ca au crezut in mine cand eu nu puteam sa cred.

Ce mostenire sau dar ai lasa lumii dupa ce te-ai duce?

Inimi deschise, vieti schimbate, zambete la amintirea mea, carti.

2 responses »

Lasă un răspuns

