Pub quiz

Standard

Intr-o joi mi-a venit ideea sa invit adorabilul departament de limbi straine in care imi desfasor activitatea ca profa de limba spaniola (alaturi de o columbiana si o venezueleana) la o cafea dupa ore. Chinezul s-a fofilat, mi s-a parut mie, dar s-a dovedit ulterior ca saracul nu a inteles bine vorba mea englezeasca si era sa vina la cafea vineri in loc de joi. Frantuzoaica din sud avea programare la dentist. Cea din nord a zis da si a si venit. Columbianca, profa de hindi (aka Sora Mea Zeenat) si ceilalti doi profi de chineza n-au putut veni. Deci la orele 6 sedeam cu un frappe in fata in cel mai de fitze local din Sahakar Nagar (suburbie din nordul Bangalorelui) eu, profa de germana, profa de franceza (din nord) si venezueleana.

Cafeaua buna, dar pe la 7 ni se facuse foame. Eu stiam un hotel in apropiere care are o terasa unde se poate manca. Zis si facut.

Vine mancarea (dal de doua feluri, orez, chicken tikka, ciuperci manciuriene etc.), vine berea, totul delicios. Vine si un ospatar care ne lasa pe masa numarul 11.

– Scuzati, ce e cu 11-le asta?

– Pentru concurs, sunteti masa 11.

Asa ne-am pomenit inscrise in cel mai amuzant pub quiz de pe planeta! Prezentatorul e un tip la 50 de ani super spilcuit si amuzant de numa’ cand vorbeste cu vorbele alea pretentioase indiene. Intrebarile sunt asa: runda 1 – cultura generala; runda 2: cultura indiana (Bollywood, cantareti si politicieni), runda 3 – Catch up round; runda 4: intrebari de 3 si de 5 puncte in general tot din indienisme.

In seara aceea am ras cat n-am ras tot anul si am si castigat 10% reducere la nota. Frantuzoaica, mai dusa pe la cinema ca noi, stia si ea un nume de actor indian: Shahrukh Khan. La fiecare intrebare la care nu stiam ce raspunde scriam numele asta. Am avut o foaie in care numele lui Shahrukh a aparut de 5 ori! Si fiindca la una din intrebari ni se aratase poza unei femei si fuseseram intrebati cine e doamna, frantuzoaica, inspirata, scrisese: SK’s mother! Tot localul se tavalea de ras!

Cred ca nu mai e cazu sa spun ca-n joia urmatoare am fost acolo! De data asta am primit niste intrebari asa de neprietenoase ca am luat doar 9 puncte si nimic – nici discount, nici sticla de vin, nici toata consumatia din partea casei (astea sunt premiile).

Dar maine e joi si ne-am blindat. Avem un turc, un englez, o nemtoaica, o americanca si o romanca. Pe indieni nu i-am convins deloc sa ni se alature!! Urati-ne succes.

2 responses »

Lasă un răspuns

