Caloriile

Standard

(Un nou post din seria „Dragos„)

Am reusit pana la urma sa scriu pe o foaie ce mananc timp de o saptamana si sa i-o duc lui Dragos. A luat-o fara sa comenteze nimic, ne-am apucat de antrenamente, iar la sfarsitul orei am intrebat:

– Cum ramane cu regimul alimentar?

– O sa studiez ce mi-ai scris acolo, socotesc cate calorii mananci pe zi si apoi facem niste schimbari.

– Calorii??? Eu nu cred in calorii!

Iar Dragos, firesc:

– Pai e momentul sa incepi sa crezi!

Voi credeti in calorii? Le tineti socoteala?

3 responses »

  1. Depinde pe persoană și de stilul de viață foarte mult. A încercat și eu să țin socoteala caloriilor, dar treceam printr-o perioadă foarte aglomerată în care mâncam de somn să mă mențin la limita rezistenței umane. Nu recomand nimănui așa ceva.
    Dacă vrei să le numeri, musai să fii un pic echilibrată cu serviciul și timpul liber, ceea ce îți doresc din suflet.
    Spor la sala!

Lasă un răspuns

