Intre si intre

Standard
Intre si intre

E o zi ploioasa la Bangalore; din august, de cand m-am intors, musonul nu a incetat decat pentru cateva zile. Stau pe geam si ma uit cum ploua. Unul din motivele pentru care mi-am dorit apartamentul asta a fost fereastra „bow window”, cu pervaz lat si iesita in afara, ca o bancuta.

In noaptea asta plec la Singapore, intr-o vacanta pentru care nu am alt plan decat sa-i vad pe Vio si pe Dana (si pe Francisco si Laree), sa vorbesc romaneste (si spaniola) si sa simt ca nu am nicio grija pe lume.

Dar inainte sa plec am cateva griji pe lume: o masina de rufe de spalat, un workshop online de terminat, bagaje de facut.

Anul trei in India nu mai e asa uluitor ca unu si doi. Acum Kerstin striga: uite! ce nebunie de copaci luminati! iar eu raspund, placida: „Da, asa e de Diwali.”

ploioasa

Vedere de pe fereastra

Lasă un răspuns

