Dupa vacanta, cu creierul spalat

Standard
Dupa vacanta, cu creierul spalat

Am revenit. O saptamana lunga ca o luna. Aproape ca mi-am despachetat valiza. Aproape ca am spalat, calcat, facut curat, revizuit lectiile pentru maine. Aproape ca sunt gata sa ma imbrac in salvari si kurta si sa ma duc la un botez hindus aici in sat, la ora 6 jumate. E vorba de fiul unei secretare de la noi de la scoala. Mult asteptat, mult dorit si mult iubit, pentru ca fata era sa piarda sarcina in repetate randuri, pana a fost consemnata la pat.

Aproape ca e iar luni, intr-o serie de sase saptamani in care elevii mei vor invata sa dea indicatii geografice in spaniola, sa gateasca si sa vorbeasca despre mancare si sa cante colinde. Iar cei avansati vor discuta despre evenimente curente, puncte de vedere, credibilitatea mass-media si manipulare. In ton cu vremurile.

Urmeaza un google apps for education workshop la Mumbai de care sunt foarte curioasa si mai urmeaza si petreceri de Halloween, Thanksgiving si Ziua Romaniei.

Lasă un răspuns

