Peppermint mocha

Standard

Secret Santa s-a organizat anul asta la noi la scoala cu tot dichisul. Vineri la micul dejun am tras din palaria Mosului numele persoanei pentru care vom fi Craciunei si Craciunite timp de o saptamana. Regula de data asta era putin schimbata: anul trecut am luat un cadou de maxim 500 de rupii (25 de lei) pe care l-am pus sub brad la petrecerea de Craciun a scolii. Anul asta am avut o saptamana sa daruim in fiecare zi cate ceva mic si dragut care, insumat, sa ajunga la 500 de rupii.

Ei si vine ziua de luni, ma duc la scoala si ce sa vezi? Cutia mea postala gemea de bastonase de zahar alb-rosii, legate cu o panglica rosie. „Sper sa ai o saptamana frumoasa. Mos Craciun” graia biletelul care le insotea.

Miercuri in cutia mea a aparut o cutie de Peppermint Mocha, cu mesajul „Mosul iti doreste o vacanta aromata!”

Cutiile colegilor aratau demential: dintr-una se revarsau globuri si beteala („Un Craciun imbelsugat”), alta se umpluse de beculete, se vedeau bombonele, ciocolatele, felicitari, ce sa mai, „Mosii” isi faceau treaba cu mare zel!

Si-a venit si ziua de vineri cand, la micul dejun, aveam sa aflam cine e Mosulica. Deja se faceau speculatii peste speculatii. Pe toti ne prinsese acest joc si e amuzant sa te simti copil cand lucrezi intr-o scoala, pentru ca ai copiii alaturi pentru comparatie si readucere la realitate!

Eu eram convinsa ca Mosul meu e de la scoala primara. Prea erau migalite biletelele, prea decupa Mosul drept si lega panglicute cu migala. Numai invatatoarele au atata rabdare.

Colega mea Saathi era convinsa ca Mosul ei sunt eu. Luni gasise pe birou o cutie cu ciocolatelele ei preferate (Dairy Milk cu stafide si alune), cu mesajul: „I am nutty for you, are you fruity for me?” Miercuri, Mosul trecuse in secret si-i lasase alte dulciuri, de data asta insotite de o poezie foarte amuzanta. Joi seara gasisem eu in inbox un mesaj lung in care Saathi imi expunea procesul de deductie prin care ajunsese la concluzia ca eu sunt Secret Santa:

Sweet Chris,
I would like to share some good qualities of my loveliest Santa who knows how to take care of me….She is actually a scanner machine….She knows all my qualities, I am like an open book for her…if she will bring something for her to eat she will never forget me, if she is going to attend any event she will love to involve me always, She use to fight for me with the school authorities when they are doing wrong to me.When I met an  accident she was the only person who cared for me, worried for me and demanded the people to provide me transport.When any body is praising me she is the first person to feel more happy.
If you wanna to meet her come tomorrow to staff room, I will introduce you to her…..I am really lucky to get her as my Santa……You wanna to know her name, be patience…….
Prezicerea mea s-a adeverit: Mosul meu era o invatatoare de la clasa a 5-a (aici clasele 1-5 sunt clase primare). Saathi a ramas tablou cand s-a vazut imbratisata si felicitata de o alta colega. I-a spus numaidecat ca trebuie sa fie o greseala, ca Secret Santa al ei e Chris. Colega, care stia bine cat timp petrecuse alegand cadouri si scriind poezioare amuzante, nu mai stia ce sa creada.
Incurcaturi, zambete, imbratisari, lume bucuroasa ca inainte de Craciun si de vacanta.
A trecut de atunci o saptamana, in care am baut in fiecare zi un pliculet de peppermint mocha dizolvat in lapte cald si m-am gandit ca e frumos de Craciun!

One response »

Lasă un răspuns

