Familia mea

Standard

O parte din familia mea e in vizita la Bangalore! Fratele meu, iubita lui, un bun prieten (Vlad), matusa mea din Germania si prietena ei cea mai buna. O gasca vesela si entuziasmata ca au ajuns aici, la capatul lumii, in tara oglinzilor, a claxoanelor si a femeilor cu haine colorate si vieti alb-negru.

Zilele trecute i-am dus la scoala si ce frumos a fost sa le vad mutrele cand s-au plimbat prin clase, au asistat la o ora de hindi, apoi au venit sa ma astepte in birou. Ce frumos e sa ai cu cine vorbi in limba ta! Si ce bizar li se parea colegilor mei, care ignora complet partea mea romaneasca (si eu ignor parti din ei la care nu am acces din pricina limbii – turca, luo, kannada, telugu…).

Apoi s-au dus singuri la Delhi si la Taj Mahal. Au vizitat si familia de la Mussoorie. Apoi matusa mea si prietena ei s-au intors acasa (vacanta lor era mai scurta), iar cei trei muschetari au ramas sa ma astepte sa iau si eu vacanta ca sa putem merge in Goa! Plecam sambata si va fi vacanta noastra de vis, la soare, la plaja, cu peste bun si scutere sa colindam prin satele acelea de poveste.

Apoi inca trei luni de scoala si iar o luna in Romania. Cum ziceam, „acasa” e cu mine, oriunde sunt. Dar cel mai acasa e, fara indoiala, limba romana.

E frumos cand e familia mea aici!

Lasă un răspuns

