„Dar de ce sa-ti smulgi parul si hainele si sa plangi?”

Standard

*Am citat din Quijote, cu Ada Milea.

Dar chiar asa m-au si intrebat prietenii care se ratacesc ades pe blogul meu: de ce nu vii acasa? Unde acasa are referent unic: Bucuresti – sau hai, maxim Romania.

Ca intotdeauna povestea e mai complicata. Imi place ce fac, imi place scoala, invat mult, calatoresc mult prin locuri la care nici nu visam, am un statut social care ma rasfata. Adica plusurile bat minusurile, doar ca uneori mi se ia, obosesc, vreau acasa. Dar nu mi-e clar acasa ce as face si cum ar fi diferit de aici – ca sa nu mai vorbim de bani, casa, masa etc. Intervine iar eterna discutie, nu vreau rate, nu vad unde e problema in a sta vesnic cu chirie daca proprietarul e de treaba, sunt comoda, sau, cum zicea mamaie, „nu stiu sa m-arânesc” si nici nu vreau, daca se poate fara.

Insa probabil ca anul viitor va fi ultimul in India, imi iau gamantanul si ma mut cine stie unde, ma bag iar in hora targului de joburi, sa vedem unde ma va azvarli de data asta.

Din care cauza am inceput sa lacrimez in magazine privind la stofele colorate (vai, cat or sa-mi lipseasca culorile Indiei!!), sa privesc melancolica forfota strazii, sa ma gandesc, condescendent si expat: „eu m-am saturat si plec, dar voi ce optiuni aveti?”

Asta ca sa stiti  ca nu sunt intrutotul nefericita, ba chiar in majoritatea timpului sunt bine de tot. Spre norocul meu, sunt fericita de la natura. Am o colega care zice, „ma binedispun numai cand te vad trecand spre cancelarie.” Nici chiar asa, dar na. Macar la asta sa servim: sa-i facem pe altii sa rada. Rasul e medicament.

Lasă un răspuns

