Pondicherry

Standard

Pondicherry de 1 mai. Dune resort, Auroville si cartierul francez. Vai de capul nostru. Goa – partea portugheza a Indiei si Pondi – fost dominion francez. Daca vrei sa vezi mini-Franta, hai la Pondi. Mini Franta? Poate din avion, cand ai luat ceva la bord? Altfel, indiene toata ziua si Goa si Pondi; masala si balamuc si oameni supra-flashy imbracati care se deplaseaza in ciorchine si se holbeaza deranjant la tine. Kay cu copiii a dus-o cel mai rau; copiii matzaiti, indienii agresivi: sa faca poze, sa ii strige pe nume, sa le atinga parul. M-am rastit la unul, care-i bagase un telefon in fatza; alo, amice, dispari! A disparut.

Am fost un grup prea mare ca sa ne intelegem, ne-am incontrat pe alocuri, unii foarte minutiosi la calculat notele de plata, altii mai pausali, unii punctuali pana la secunda, altii uituci si poetici…

Un lucru e limpede: frica de apa e a mea si m-am jucat cu apa destul de curajos, dar nu complet; am inotat la apa mica, mi-am bagat capul sub apa, am experimentat o forma de relaxare, m-am „mentalizat”, pana la urma am sa stiu sa inot; vreau neaparat.

Una peste alta, un loc misterios ca desertul, exagerat de scump (dar n-am saracit din asta), dezamagitor de indian (cand o sa incetez sa astept altceva de la India?) si, pentru mine, a treia oara in patru luni ca dorm intr-o coliba de paie cu crapaturi, fara geamuri, cu dus afara si cu soparle, iar din pat se aude marea.

O duc bine, ce pot sa spun.

Am citit The Language Instinct de Steven Pinker. Chicoteam, pentru ca faceam legaturi intre Chomsky si Cornileasca. Carrie, curioasa, mi-a cerut cartea. S-a uitat mirata, a rasfoit-o si a conchis:

  • It’s a Christina kind of book.

Mda. Numai o viata, numai un (trecator) trup, putine ocazii sa fim autentici, vulnerabili, cum suntem.

Dune Resort - misterios ca desertul

Dune Resort – misterios ca desertul

Cu Madiba, care are 4 ani si viseaza sa fie mare, ca tati

Cu Madiba, care are 4 ani si viseaza sa fie mare, ca tati

Lasă un răspuns

