Un post pe zi

Standard

Trebuie sa scriu un post pe zi in fiecare zi din luna februarie. Evident ca am ratat ocazia.

Asa ca azi o sa scriu despre filme. Am vazut „Aferim”, „Restul e tacere”, „Hugo”, unul cu magicieni („Now You See Me”) si unul, candidat la Oscar, pe nume „Joy”.  In afara de asta, vad zilnic cate un episod din Fetele Gilmore, seria de pe vremea lui Noe. Am inteles ca se apuca de filmat o noua serie… mie imi plac.

„Restul e tacere” mi-a placut cel mai mult. Epoca, povestea, personajele, jocul actorilor.

„The Revenant” si „The Hateful Eight” mi s-au parut o pierdere de vreme, risipa de bani si joc actoricesc, ca sa nu mai vorbim de apa cu colorant rosu = sange. Fara indoiala, filmele de baieti adolescenti nu sunt genul meu. Mai ales cand povestea abia se tine, i se vad toate cusaturile cu atza alba si e clar ca tot ce asteapta regizorul e urmatoarea scena in care cineva va fi injunghiat, impuscat, sfasiat, jumulit, ciuntit, despielitat sau altfel umplut de sange.

SPOILER ALERT

Din The Revenant, faza mea preferata de departe a fost aia cand afara ninge si el doarme intr-un cal mort!

In The Hateful Eight, clar aia cand cautatorul de recompense moare in chinuri groaznice, ii vomita criminalei pe fata o galeata de bol alimentar partial digerat + sange + otrava, aia se sterge cu maneca si n-are nici pe dracu’.

Concluzie: o sa incep sa ma uit la filme indiene. Sunt la fel de trase de par ca ultimele realizari hollywoodiene.

2 responses »

  1. Aferim ti-a placut? Mi s-a parut f. bine facut din punct de vedere istoric.
    Si pt mine Restul e tacere e unul din cele mai bune filme romanesti: un film scump.

    As vrea sa vad si miracolul din Tekir, zilele astea se lanseaza.

    In rest, am primit un link: https://www.youtube.com/user/THECINEPUB . Il promovez mai departe, e plin de scurt metraje romanesti, de calitate (si multe ieftine).

Lasă un răspuns

