Cu pizza

Standard

Pizza se comanda pe net, se plateste pe net si tot pe net iti scrie received > prepared > baked > dispatched si-ti cere feedback. Sub dispatched scrie numele angajatului. In povestea asta, se numea Sai.

Vad pe net „Sai is on his way to deliver your pizza.” Suna la usa.

– Madam, this is your pizza.

Un copil de vreo 18 ani, lungan, plin de cosuri si osos.

– Madam, delivery time 25 minutes.

– Is this good?

– Yes, madam.

Mandru foc era Sai!

– Do you get a reward for it?

Stupefactie!

– No, madam.

Na, zic, acum i-am dat idei si si-am stricat baiatului bucuria. Imi pun fata de profa, il masor din cap pana in picioare si zic cu vocea de profa:

– Sai, 25 minutes is a very good time. Congratulations!

Wow! Se indreapta de spate si straluceste tot, mai ales ca de undeva apare si 100 de rupii bacsis.

– Thank you, madam. Enjoy the pizza, madam.

Si pleaca fluierand.

 

 

Un răspuns »

  1. Eu….rad cat pentru….nu m-am hotarat la timp,vreme si d’ alea…..rad cand citesc si vreau sa auda lumea….cat de grozava esti

Lasă un răspuns

