Groupie si happy si un „complete” adevarat

Standard

Ca lucrator in cercetare de piata online ce ma aflu, am pus repede mana si am completat sondajul despre „blogosfera” romaneasca in 2007. Ca sa creasca acolo complitzii ;)) Daca aveti un blog si 10 minute sa va dati cu parerea, completati si voi!

Ieri am fost patriotica si corporatista la finala Ipsos Bucharest Challenger si m-am pozat cu Hanescu si cu dragutul de Marcel si-am luat autografe si-am fost foarte groupie si happy si am vorbit si doua vorbe in catalana cu Marcel, cat am putut sa ingaim acolo, tremurand toata :)) Desi el avea 21 de ani si io mult mai multi, da’ nah, un baiat frumos ramane un baiat frumos (si daca mai are si 1,90 e cu atat mai impunator…), iar eu probabil ca tre sa trec de 30 de ani ca sa fiu matura si serene si sa-i joc pe degete. lol

A fost foarte frumos la baza aia sportiva BNR, foarte verde, foarte mult loc. Nu mai fusesem niciodata si mi-a placut grozav. Si-mi place enorm sunetul pe care-l scoate mingea cand se loveste de racheta. POC! sec. Si noi, cu cozoroacele Ipsos pe frunte, intorceam capul stanga-dreapta, ca la tenis. Super tare!

Azi e luni si e 1 si sunt fericita, chiar daca am citit ca vor sa treaca Cotele apelor Dunarii pe Antena Satelor, avand in vedere ca nu-si mai (prea) au rostul pe Romania Actualitati. Io as inregistra si-as vinde CD-uri cu Cotele astea, dupa ce dispar. Sau as pune podcast-uri pe latrecut (beta). Sunt parte din copilaria mea si le iubesc. Drencova, son-son-son-sontimetr-stassioner….

P.S. Look, mom, I’m famous!

Lasă un comentariu