Cana lui Jose si a lui Chris, episodul 2

Standard

Joi seara mi-a disparut cana. Am lasat-o la scoala, e drept ca nu in dulap, ci pe masa, langa filtrul de cafea. Cu o zi inainte asistasem la o criza de isterie a dnei administrator, care zbiera ca din gura de sarpe ca ea arunca la gunoi toate canile de pe masa, ca e inadmisibil asa ceva, ca de unde vrem sa faca ea curatenie, daca noi lasam asa mizerie etc. Fie vorba intre noi, unii colegi sunt destul de ingalati – sau poate doar comozi – si lasa cani murdare si lipicioase pe unde nici cu gandul nu gandesti: in rafturi, pe mese sau prin dulapuri.

Dar altii – ca mine si ca Vio – sunt maniaci de-a dreptul, si sterg fiecare picatura de lapte varsata, spala filtrul, sau vin cu Axion de-acasa!! Ca sa spele cani in imputiciunea de apa de la chiuveta; o apa de fosa septica, cu miros de sulf.

Oamenilor buni nu ar trebui sa li se intample lucruri rele inainte de Craciun.

Dar tocmai mie si lui Vio ne-au aruncat canitele… bine, si altora. 

Nu mi-a venit sa cred pana azi, cand ne-a confirmat o femeie de serviciu. M-am dus cu reclamatia la madam administrator si la directoare; raspunsul a fost previzibil – pisica aruncata la vecin. „Of, asa e doamna Marcela de dincolo, nu te intelegi cu ea! Ce sa-i fac, s-a enervat, a zis ca le arunca si le-a aruncat! Ce sa-i fac, s-o dau afara? Adevarul e ca ce mizerie am gasit acolo…”

Stiu, i-am zis, dar hai sa nu cadem in pacatul generalizarii. Eu fac parte din extrema aia nebuna, care vine cu Axionul de acasa si-si spala cana si spatiul dimprejurul canii de cate ori prinde ocazia. Si nu mi se pare normal sa se arunce un obiect personal, oricat ar fi de murdar.

Si zicand acestea, cum era de asteptat, am izbucnit in plans.

Au fost doua urmari:

Prima: un binevoitor care mi-a zis ca e sigur ca nu s-a aruncat nici o cana, ci s-au subtilizat… doar nu e prima oara!

A doua: am primit o cana noua, termosensibila.

Care ma lasa rece, pentru ca nu e a lui Jose si a lui Chris…

8 răspunsuri »

  1. stiu prin ce treci si te inteleg perfect….asa e omul se leaga de mici obiecte care ii reamintesc multe evenimente si amintiri frumoase…un simplu plic colorat m-a isterizat si pe mine cand a disparut din casa parintilor mei….asa se intampla in lumea noastra „faina”…insa in ceea ce priveste spatiul marcu, si mai ales unele spurcaciuni viperoase, marsave si fatarnice….da-le dracului pe toate si sa ne bucuram de bucuriile pe care le aduce Nasterea Pruncului mult promis…si stai linistita ca de acum o sa-ti curga cu cani de toate formele si culorile….are Bunul Dzeu grija de toate….si la o adica ai pierdut o cana si ai castigat prieteni noi care te accepta asa cum esti tu…simpatica, vesela, tonica, isteata, fasneata, glumeata, haioasa si altele bla bla… ne ai pe noi alaturi la bune si la rele…vior(el)….

  2. draga mea chris, iarta-mi, te implor, urmatorul ‘slip-of-eye’ [in loc de ‘slip-of-tongue’]: dar sa stii ca ce am citit prima oara la titlu in loc de ‘caNa lui Jose si a lui Chris’ a fost ‘caSa lui Jose si a lui Chris’!!!!!
    oare am dat in orbul gainii?!?!!
    muah!

  3. Chris draga,

    Anul trecut primisem niste bijuterii foarte dragute de la cativa prieteni, si, la interval de cateva saptamani, le-am pierdut pe toate. Bineinteles, am marcat momentul asa cum se cuvenea, cu un potop de lacrimi. La putin timp dupa asta, insa, am primit alte bijuterii, si mai frumoase. Si sunt convinsa ca daca le-as pierde si pe astea, as primi altele in loc (sau sper, macar). :D Pentru ca, asa cum imi spunea mie cineva foarte intelept, obiectele sunt facute sa se piarda/sparga/rataceasca, dar intotdeauna the best is yet to come. >:D<

  4. Vio – ca de obicei esti minunat de simpatic :)
    Shimm – hahaha, casa lui Jose si a lui Chris, pe granita sau in aer, in spatiul aerian ce uneste casa din pache cu apartamentul din delicias :) ce frumos! sau online…
    Octavian – m-am gandit sa iau toate canile si sa i le sparg in fatza… dar ce ganduri de razbunare nu m-au bantuit in ziua aia!!! Pana la urma insa a trecut… si am primit de atunci 4 cani :)))
    Inozza – mda, dar unele obiecte sunt asa… mai deosebite si, oricat m-as gandit „e doar o cana”, nu pot sa le las sa se sparga/piarda asa usor :) Chiar daca am tiparul si pot sa-mi fac alta. Chiar daca de-atunci am primit 4 cani, am daruit una si ma invart intr-o lume de cani. :))

Lasă un răspuns

