la semnalul urmator va fi ora

Standard

azi cand am urcat somnoroasa in metrou la ora 7:16 am gasit vagonul plin de tiganci cu fuste multe si saci de rafie cat ele de inalti. vorbeau tare si din vorba lor am inteles ca merg la obor. gardianul le invata sa nu mai urce si sa coboare pasarela de la victoriei, ca acum se poate cobori direct pe scarile rulante proaspat inaugurate.

– hai, asezati sacii, a strigat una dintre ele si sase saci s-au aliniat in fata usii in tunelul dintre piata romana si victoriei

– aoleu, pai nu mai coboara nimeni pe aici, fa, am blocat toata usa, a strigat alta femeie, iar prima, cea cu sacii i-a raspuns razand:

– lasa, fa, ca coboara stevia si spanacul!

la asta m-a pufnit si pe mine rasul cu ochii la ele si am ras asa toate trei si mi s-a facut pofta de stevie si de spanac.

 

Lasă un răspuns

