convento do carmo

Standard

ne-am urcat cu liftul lui gustave eiffel pana la etaj

acolo era o manastire in paragina, intr-o piata cu pomi mov in care mirosea a pipi si lumea iesise la terasa

nu mai stiu ce luna era, anul cred ca a fost 2007, orasul era lisabona

azi am revazut intr-un desen convento do carmo si mi-am amintit tot, raul de inaltime si mirosul de urina si florile mov si vitrina cu pantofi si linia de tramavai

pare din alta viata

foto sursa

 

 

4 răspunsuri »

  1. mais uma care viseaza la lisabona, aici. manastirea ta fara bolti -si a mea, in momentul in care am vazut-o din elevador- mi-a dat alta idee despre dumnezeu.


    ^
    carlos do carmo si a lui lisabona-fetita-femeie-fatala, anyone?

Lasă un răspuns

